Ondersteuning nodig ?

WordPress-logo
Elementor-Logo-Symbol-Red
plug-and-pay-logo-icon
idZ8Ahv2eG_1734615388088
zapier-logo
idp010O0g-_1734615332033
notion logo

Ik ben je rechterhand voor het opzetten, onderhouden en updaten van je digitale systemen. Ik denk ook graag met je mee op lange termijn en help je met het uitdenken en automatiseren van de processen. Van je website en Plug&Pay, tot je e-mailmarketing en je CRM – met slimme verbindingen en automatisaties zorg ik ervoor dat jij meer tijd overhoudt voor je kernactiviteiten en je klanten.

Heeft jouw website een kleine update nodig of zoek je technische ondersteuning? Dan is het Bronze uur-pakket voor jou! Dit flexibele pakket start vanaf 5 werkuren die je binnen één maand kan inzetten voor een hele reeks taken. Indien nodig kan je het pakket verder uitbreiden met upgrades van telkens 5u. Zo heb je altijd precies de ondersteuning die jij nodig hebt.

Start vanaf €220

Bronze Pakket

Start vanaf €220

Dit flexibele pakket start vanaf 5 werkuren en kan je verder upgraden naargelang jouw noden. Zo heb je altijd precies de ondersteuning die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt.

Ben je al klant? Bestel dan je nieuwe pakket rechtstreeks op de webshop via onderstaande knop.

Korte of lange termijn?

Heb je maar even ondersteuning nodig, of wil je iemand die op lange termijn met je mee werkt en denkt en je business mee naar een hoger niveau brengt?

Eén pakket staat voor een samenwerking van max. 1 maand, zonder verdere verplichtingen.
Wil je graag langer hulp, dan koop je de volgende maand een nieuw pakket en gaan we gewoon verder waar we gebleven waren. Een pauze inlassen tijdens de zomer of feestdagen of om gewoon even ergens anders op te focussen? 

Met dit pakket beslis jij helemaal zelf wanneer je nood hebt aan de BusinessPlanner!

Blijf op de hoogte

Bij de BusinessPlanner staan we voor een duidelijke en open communicatie. We sturen je daarom steeds een update wanneer we taken voor je uitvoeren en houden je wekelijks op de hoogte van de status van je pakket. Zo weet je precies wat er al gebeurd is en hoeveel uren er nog in je pakket zitten.

Is 5u niet voldoende?

Is 5u onvoldoende om je volledige takenlijst af te werken binnen de maand? Dan kan je kiezen om je pakket in de loop van de maand te upgraden. Elke upgrade is goed voor 5u extra in je uurpakket. Bekijk het overzicht van de upgrades onderaan deze pagina.

Maandelijks factuur

De BusinessPlanner is er om het je makkelijker te maken, niet om jou of je boekhouder meer werk te bezorgen.

Daarom bezorgen we je op het einde van de maand graag één overzichtelijk factuur voor je pakket en de eventuele upgrades.

Samenwerken?

Geen pakket nodig?

Heb je hooguit een paar uur hulp nodig om een kleine update te doen en geen behoefte aan een pakket van 5u?

Dan kan je gebruik maken van het SOS-systeem. 

Prijzen

Basis pakket

Bronze pakket

Startpakket: 5u

220€

5u

Upgrades

Silver

Bronze + 1 upgrade

440€

430€

10u

*Op het einde van de maand wordt voor je pakket + alle upgrades één totaalfactuur gemaakt.​

Gold

Bronze + 2 upgrades

660€

630€

15u

*Op het einde van de maand wordt voor je pakket + alle upgrades één totaalfactuur gemaakt.​

Amethyst

Bronze + 3 upgrades

880€

820€

20u

*Op het einde van de maand wordt voor je pakket + alle upgrades één totaalfactuur gemaakt.​

Deze pakket prijzen zijn exclusief 21% BTW

FAQ

Wat als mijn pakket niet opgebruikt is?

Een Bronze pakket en de upgrades ervan zijn geldig gedurende 1 maand. Blijven er in de laatste week van de maand nog uren over, dan kan je die inzetten met een takenlijstje naar keuze tijdens de laatste week.

Enkel in uitzonderlijke omstandigheden kan een pakket verlengd worden voor een max. van 1 week in de eerstvolgende maand.

Uren die daarna nog openstaan, komen te vervallen.

Om correct facturen te kunnen opstellen, heeft Smart je facturatiegegevens nodig en een bevestiging dat je akkoord bent met de aangeboden diensten tegen de afgesproken prijs.

Je facturatiegegevens verzamelen we met behulp van een formulier, zodat we zeker niets over het hoofd zien. Daarvan maken we een klantenfiche die je tekent en die we aan Smart bezorgen voor onze boekhouding.

De bevestiging die Smart nodig heeft om een factuur te mogen opmaken, komt in de vorm van een offerte. Zo zal er voor elke maand met een uurpakket een offerte nodig zijn.

De eerste keer verloopt dit via de BusinessPlanner, waarbij we jou de offerte en klantenfiche mailen ter ondertekening, en we deze ondertekende versie verder doorsturen naar Smart. Eens je facturatiegegevens geregistreerd zijn bij Smart, zal je de offertes rechtstreeks via Smart kunnen ontvangen en digitaal bevestigen.

De stappen zien er vanaf dan als volgt uit:

  • Je Bronze pakket en de eventuele upgrades worden aan de BusinessPlanner betaald.
  • Op het einde van de maand ontvang je van Smart de offerte voor het totaal van die maand ter bevestiging. Je betalingen staan aangegeven als voorschotten.
  • Na de bevestiging ontvang je automatisch je factuur.

Smart is een coöperatie die instaat voor het administratief, financieel en boekhoudkundig beheer van de BusinessPlanner. Met andere woorden, de facturatie van de BusinessPlanner loopt via Smart. Voor jou als klant heeft dit geen financiële impact.