Eenmalige Technische Support
Loop je vast in systemen en plugins en heb je NU een oplossing nodig?
Wil je liever geen abonnement of langdurige samenwerking?
Of ben je een collega-VA die hulp nodig heeft bij een specifiek probleem?
Ik help je met
- Website design, ontwikkeling, probleemoplossing en onderhoud
- E-mailmarketing en automatisering
- Werkruimte organisatie en projectmanagement
- Betalingssystemen en integraties
- Automatisering tussen verschillende platformen
En nog veel meer!
Waarom een SOS-call?
- Snelle hulp bij dringende technische problemen
- Flexibele ondersteuning zonder langetermijn-contract
- Professionele expertise tegen een transparant uurtarief
- Efficiënte probleemoplossing met directe resultaten
Hoe werkt het?
Je betaalt enkel voor de tijd die nodig was om je probleem op te lossen
Ik los je probleem direct op terwijl je meekijkt.
Tijdens de meeting bekijken we samen waar je vastloopt.
Boek je SOS meeting snel en eenvoudig via de online agenda.
Prijs
SOS Call
Enkel de effectief gewerkte tijd zal aangerekend worden
45€
per uur
Deze prijs is exclusief 21% BTW
Klaar om je technisch probleem op te lossen?
Boek direct je SOS meeting en laat me je helpen!
FAQ
Met welke technische problemen kun je helpen?
Ik ben gespecialiseerd in onder meer:
- Mailerlite
- Notion
- Plug&Pay
- WordPress + Elementor
- Zapier
Maar ook met andere technische problemen kan ik je wellicht helpen, stuur gerust een bericht om je probleem voor te leggen.
Hoe lang duurt een SOS meeting?
De duur van de meeting hangt in de eerste plaats af van jouw SOS.
Ik voorzie steeds minimaal 3u voor een SOS meeting. Hebben we toch langer nodig dan plannen we eventueel een 2de meeting op een later tijdstip.
Wat gebeurt er als mijn probleem niet opgelost kan worden?
Er zal alleen tijd aangerekend worden die werd besteed aan het oplossen van je probleem. Als we vaststellen dat ik je niet kan helpen, zal ik mijn best doen om je door te verwijzen.
Er zal in dat geval geen tijd aangerekend worden.
Hoe wordt de gewerkte tijd berekend?
Meetings worden gefactureerd volgens de effectief gewerkte tijd, waarbij de tijd wordt bijgehouden met behulp van een AI timer. Zo kan ik focussen op je probleem en zo efficiënt mogelijk werken.
Op het einde van de meeting kan ik op de timer precies zien waaraan ik werkte en hoelang en zo een correct eindtotaal maken.
Hoe verloopt de betaling?
Je kan betalen aan het einde van de meeting via een betaalverzoek (KBC) of via overschrijving binnen 10 dagen.
Hoe werkt de facturatie?
Op het einde van de meeting wordt een klantenfiche en offerte voor de gewerkte tijd aangemaakt. Na ondertekening voor akkoord maakt SMart op basis daarvan het factuur en verstuurt dit naar je e-mailadres.
Wat is SMart?
Smart is de coöperatie die instaat voor het administratief, financieel en boekhoudkundig beheer van de BusinessPlanner. Met andere woorden, de facturatie van de BusinessPlanner loopt via Smart. Voor jou als klant heeft dit geen financiële impact.